Vsako uspešno podjetje na prostem trgu deluje tudi s pomočjo daril za promocijo. Darila za promocijo ustvarjajo podjetju prepoznavnost in dobro ime, tako med poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in splošno javnostjo. Kultura poslovanja v današnjem času narekuje nujo poslovanja s promocijskimi darili, saj je to priljubljena oblika poslovanja in samopromocije.
Za krepitev dobrega imena podjetja
Darila za promocijo podjetja največkrat vsebujejo logotip na vidnem mestu in prepoznavni slogan. S tem se krepi dobro ime podjetja tudi na izdelkih, ki niso produkti tega podjetja. Zato mora poskrbeti samo podjetje, da personalizirana darila za promocijo ustrezajo visokim standardom kvalitete, saj je na njih logotip podjetja. Največkrat se v poslovnem svetu podarjajo športna oblačila, pisarniški material in računalniški oziroma telekomunikacijski pripomočki. Lahko pa so darila za promocijo tudi s področja kulinarike ali leposlovja. Klasična darila za promocijo pa obsegajo skodelice, kozarce, plastenke ali steklenice za vodo in pisala ter obeske za ključe.
Uporabna in kvalitetna darila za promocijo
Ena najbolj uporabnih daril za promocijo so svetilke in kakšni uporabni pripomočki, na primer tekaške majice ali vetrovke. Pomembno je le, da so darila, ki jih podjetje poklanja nekomu za lastno promocijo, kvalitetna in da jasno odsevajo logotip ter slogan podjetja. Prav tako morajo ustrezati samemu cilju, ki ga podjetje zasleduje. Lepo je, ko nekdo prejme promocijsko darilo in vsakdo ga je vesel, pa tudi logotip določenega podjetja je lahko čisto diskreten in estetski, tako da nikogar ne moti. Je pa precej moteče, če se logotip razteza čez celotno oblačilo (na primer napis čez celo tekaško majico). Potem zna biti to moteče za uporabnika in oblačila ne bo nosil ter tako darila ne bo doseglo svojega namena. Bolje je, da je logotip ali slogan diskreten ter ga ljudje nosijo in uporabljajo, kot pa da je zelo viden in opazen ter ga nihče ne želi nosit ali uporabljat.
Če povzamemo smernice glede daril za promocijo: ta naj bodo uporabna, odsevajo naj namen in cilje podjetja ter predvsem naj bodo darila za promocijo kvalitetna. Poleg tega pa naj bo promocijski namen diskretno izražen in estetsko umeščen na sam produkt.